NEYİ NASIL YAPMALI?

Yeni kitap: Neyi Nasıl Yapmalı?



Es Selam Dostlar!
Müsadenizle kitap ve yazarımızla ilgili duygularımı paylaşmak istiyorum;
Okuduğum kitapların bana katacağı anlam, bakış açısı ne kadar önemli ise yazarın karakteri ,üslubu ve niteliği de bir o kadar değerlidir.
Taha Kılınç…
İlk Kudüs Yazıları ile tanıdım ve bana verdiği en önemli mesaj ise objektifliğiydi.
Sonraları Kırmadan-İncinmeden isimli eseri ile yanılmadığımı anladım ve neticesinde Neyi nasıl Yapmalı yazara ait 3.eseri okudum.
Kitap deneme tarzında sohbet ve nasihat havasında toplumsal ilişkilerde dini,ahlaki çerçevede nasıl olmamız gerektiği güzel bir şekilde ele almış.
Yazarımız Ortadoğuya dair bilgiye hakim olduğundan bol bol çeşitlemeler sunmuş.
Modernitenin bize dayatmış olduğu çözülmeleri somut örneklerle dile getirip güzel bir üslup ile yol göstermiş kırmadan incitmeden…
Başarıya ulaşmanın basamaklarını dile getirirken bizler verdiği mesaj net; oku,çalış,sabret ve pes etme…
Kısaca;
fazla beklentisi olmayanlar için yalın bir dille samimi bir şekilde yazılmış şeker tadında bir eser diyebilirim…
Ki yazarla birebir muhataplığım da olmuş olup nahif,doğal bir insan…
Dikkatimi çeken en özel bölümü ise İblid’de Ömer Bin Abdülaziz’in makamının bulunduğunu öğrenmem…
Ve…
Zevkle okuyacağınıza inanıyor ve tavsiye ediyorum:)))
Baki selamlar.. 


                                                                                                                     @Slh'in Kitaplığı📚


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

VAHİY VE FELSEFİ EKSENDE: ATEİST- DEİSTLERE CEVAPLAR

KÜTÜB-Ü TAVSİYE